7/01/2011

Moja božanska idila



Čaj, kafa, kapućino ili latte? Ne moram da biram! Imam 4 u 1, na mojoj omiljenoj, glomaznoj, beloj šolji, bez koje se doručak jednostavno ne može započeti.
Tea, coffe, cappuccino or latte? I don't have to choose! Because i have 4 in 1, on my favorite, bulky, white cup, without which you can't start breakfast.


 
I dok je napolju padala kiša, ja sam uživala u svojoj kući i doručku uz pesmu Vanese Paradis- „Divine Idylle“. Doručku od kajgane, sa jogurtom. A kasnije su pale jedne jagode.
And while it was raining outside, i enjoyed my house and breakfast with the song „Divine Idylle“ by Vanessa Paradis. Breakfast made of scrambled eggs with yougurt. For desert i had strawberries.
Slatko, zar ne!
Sweet , right

5 comments:

  1. Na ovim fotkama mi izgledas kao na reklami za milk :-)

    ReplyDelete
  2. Miki, po meni, ovde je najvaznija sloboda izbora - od najobicnijih zivotnih sitnica (caj/kapucino/ mleko) pa sve do onih kupnih i presudnih u nasim zivotima... Zelim da uvek na svom putu imas tu slobodu da biras, a s obzirom da si mala pametnica, ne brinem da ces izabrati najbolje.... ljubi te tvoja mama

    ReplyDelete
  3. Preslatko :) Brci od jogurta rule :D

    ReplyDelete

Thanks for lovely comments! I enjoy reading them!
xoxo